Onderdelen Audi Coupé

Het was een tweedeurs coupé geproduceerd tussen 1980 en 1988 in Duitsland. Het werd aangeboden met voorwielaandrijving, permanente vierwielaandrijving Quattro en een voorlangsmotor. Het verschilde van de Quattro met het ontbreken van messcherpe spatschermen. De beschikbare motoren waren ook een atmosferische 1,9-liter benzinemotor met benzinemotor en 2-2,3 liter met brandstofinjectie inline vijfcilinder met aandrijfaandrijving op voorwielaandrijving. Voor de eerste keer werd 1,6 liter YN-motor aangeboden. Verschillende coupes waren beschikbaar, zoals Coupe Quattro, Coupe GT en gewoon Coupe. Coupe GT werd geproduceerd tussen 1986 en 1988 met 1,8 liter DZ inline-vier en NG vijfcilinder 2309 cc en 130pk. In de VS werd het verkocht met een 100 pk motor van Audi 5000. In 1984 werd een versie gelanceerd met een vergrote bumper, roestvrij staal put uit plastic dorpelafdekkingen en een meer massieve spoiler. De coupe Quattro werd voornamelijk gelanceerd met motoren van 2,2 liter. Ze hadden als quattro op de voorkant gestoken. Ze hadden enkele overeenkomsten met Ur-Quattro, maar een led-staafgrafiek en schakelaar met differentieelblokkering werden toegevoegd. Ze hadden ook voorremschijven en verschillende veer- en dempingssnelheden. Er werden ongeveer 175 000 geproduceerd. '

Het is een sportieve tweedeurs coupéversie die is gebaseerd op de derde generatie Audi met verbeterde functies. In 1991 werd een facelift toegevoegd en de motor werd vervangen door 2,8 liter V6. In 1992 werd de motor aangepast naar 2,6 liter V6 en in 1994 vervangen door vijf cilinders met een motor van 2,3 liter. Met de 5-cilinder 20-watt turbomotorwissel eindigde de productie in 1996. De voertuigen werden aangeboden met vierwielaandrijving, voorste en voorste voormotor. Ze waren beschikbaar met zowel handmatige als automatische transmissie. In 1990 werd S2 geïntroduceerd op basis van de vierde generatie Audi 80. Ze werden op de markt aangeboden als Audi Coupe 1.8, S2, 16V, 2.8E, 20V, 2.3E, 2.0E, 2.6E, 2.2E en 1.8.

Klassieke onderdelen en reserveonderdelen voor klassieke auto's Audi Coupé:

  • Accessoires Audi Coupé
  • Airconditioning Audi Coupé
  • Carrosseriedelen Audi Coupé
  • Remmen Audi Coupé
  • Kabels Audi Coupé
  • Chassis Audi Coupé
  • Koeling van de Audi Coupé
  • Elektrische Audi Coupé
  • Motor Audi Coupé
  • Uitlaten Audi Coupé
  • Exterieur Audi Coupé
  • Filters voor Audi Coupé
  • Versnellingsbak Audi Coupé
  • Verwarming Audi Coupé
  • Hydrauliek Audi Coupé
  • Interieur Audi Coupé
  • Verlichting Audi Coupé
  • Relais Audi Coupé
  • Stuurdelen Audi Coupé
  • Opschorting Audi Coupé
  • Transmissie Audi Coupé

Producten / productgroepen

Versnellerkabel - Airconditioning - Luchtfilter - Dynamo - As - Riemen - Carrosserie - Bowdenkabel - Remklauw - Remschijf - Remtrommel - Remschoenen - Remschoenen - Remmen - Bumper - Kabels - Carburateur - Katalysator - Koppelingskabel - Koeling - Cilinderblok - Cilinderkop - Aandrijfas - Stofplaat - Elektrische ventilator - Elektrische delen - Motor - Motorsensor - Uitlaat - Uitlaatsysteem compleet - Buitenkant - Filter - Inpasdelen - Flexibele buis - Brandstoffilter - Ontgrendelkabel brandstofklep - Zekering Box - Pakking - Versnellingsbak - Versnellingspook - Rooster - Handremhendel - Handremkabel - Warmtewisselaar - Verwarming - Verwarmingskabel - Motorkabel - Hoorn - Wieldop - Hydraulische filter - Bobine - Ontstekingsschakelaar - Binnendelen - Interieur - Interieur Filter - Lamp - Slotdeur - Hoofdcilinder - Spiegel - Oliefilter - Olieonderdelen - Pedaal - Drukregelaar - Rubberen bevestiging - Veiligheidsgordel - Sensor - Schokdemper - Snelheidsmeterkabel - Sportuitlaat - Starter - Besturing - Schuifdak - Opschorting - Sw jeuk - Distributieriem - Transmissie - Turbo oplader - Sluitring - Wiellager - Wielcilinder - Raamheffer - Raamafdichting - Ruitenwisser

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}