Onderdelen BMW E34

Het is de derde generatie van de 5-serie, geproduceerd tussen 1987 en 1996. Het werd voor het eerst aangeboden als een sedan en later als een landgoed. Het is de eerste keer dat een vierwielaandrijving wordt geïntroduceerd in de 5-serie, in 525iX. Ook voor de eerste keer verschijnt V8 in de 5-serie. Ze waren met stabiliteit en tractiecontrole en instelbare demping. Er werd ook een handgeschakelde zesversnellingsbak toegevoegd. E34 werd aangeboden met ongeveer negen verschillende motoren, zoals V8, zescilinders en viercilinders. M5 werd aangeboden met S38 zes, beide als sedan en wagen. Het model had verschillende topsnelheid en paardenkrachten van 111 tot 335. Dieselversies waren ook beschikbaar. De modellen werden aangeboden met automatische en handmatige transmissies met vier snelheden en manuele transmissies met vijf en zes versnellingen. Ze hadden een Macpherson veerpoten voorwielophanging, half-sleeparmen met spiraalveren, bedieningsarmen, ontwerp voor recirculerende kogels en tandheugel en rondselbesturing. Ongeveer 1 333 000 werden geproduceerd in Zuid-Afrika en Duitsland.

518i werd alleen in Europa gelanceerd met een 4-cilinder M40- en M43-motor, handgeschakelde vijfversnellingsbak en wagen en sedan-carrosserieën. Ongeveer 53.000 werden geproduceerd.

520i was de op één na beroemdste E34, met een zescilindermotor, ééncamera M20, M50-motor met twee nokken en VANOS. Het model met M50 was de meest populaire E34 in Europa. Er werden ongeveer 427.000 geproduceerd.

525tds werd geïntroduceerd in 1991 met M51 inline zescilinder diesel, turbomotor, geïntroduceerd in sedan en wagen.

525i was de meest populaire E34 ter wereld, met M20-, M50- en M50TU-motoren. Er werden ongeveer 435 000 geproduceerd.

525iX was de eerste vierwielaandrijving in de 5-serie, met M50-motor, centraal differentieel en tandheugel en rondselbesturing. Het was beschikbaar als wagen en sedan. Er werden ongeveer 9400 geproduceerd.

530i was met zescilinder en V8-motor met vijftraps automatische en handgeschakelde versnellingsbak. Het V8-model was met een bredere grill die later standaard werd in alle modellen. Er werden ongeveer 58 000 geproduceerd.

535i was met zescilinder M30B35 verkrijgbaar als sedan.

De 540i werd aangedreven door M60 V8, met een handgeschakelde zesversnellingsbak en een vijftraps automatische transmissie. Het was beschikbaar als sedan en wagen. Er werden ongeveer 26 500 geproduceerd, voornamelijk met automatische transmissie.

 

M5 was beschikbaar als sedan en Touring, met een S38 zescilindermotor met 3,6 liter cilinderinhoud en 311 pk. Het werd later bijgewerkt naar 3,8 liter met 335 pk. Het werd ook geproduceerd met een handgeschakelde zesversnellingsbak.

Klassieke auto-onderdelen BMW E34:

  • Toebehoren BMW E34
  • Airconditioning BMW E34
  • Carrosserie-onderdelen BMW E34
  • Remmen BMW E34
  • Kabels BMW E34
  • Chassis BMW E34
  • Koeling BMW E34
  • Elektrische BMW E34
  • Motor BMW E34
  • Uitlaten BMW E34
  • Exterieur BMW E34
  • Filters voor BMW E34
  • Versnellingsbak BMW E34
  • Verwarming BMW E34
  • Hydrauliek BMW E34
  • Interieur BMW E34
  • Verlichting BMW E34
  • Relais BMW E34
  • Stuurdelen BMW E34
  • Vering BMW E34
  • Transmissie BMW E34

Producten / productgroepen

Versnellerkabel - Airconditioning - Luchtfilter - Dynamo - As - Riemen - Carrosserie - Bowdenkabel - Remklauw - Remschijf - Remtrommel - Remschoenen - Remschoenen - Remmen - Bumper - Kabels - Carburateur - Katalysator - Koppelingskabel - Koeling - Cilinderblok - Cilinderkop - Aandrijfas - Stofplaat - Elektrische ventilator - Elektrische delen - Motor - Motorsensor - Uitlaat - Uitlaatsysteem compleet - Buitenkant - Filter - Inpasdelen - Flexibele buis - Brandstoffilter - Ontgrendelkabel brandstofklep - Zekering Box - Pakking - Versnellingsbak - Versnellingspook - Rooster - Handremhendel - Handremkabel - Warmtewisselaar - Verwarming - Verwarmingskabel - Motorkabel - Hoorn - Wieldop - Hydraulische filter - Bobine - Ontstekingsschakelaar - Binnendelen - Interieur - Interieur Filter - Lamp - Slotdeur - Hoofdcilinder - Spiegel - Oliefilter - Olieonderdelen - Pedaal - Drukregelaar - Rubberen bevestiging - Veiligheidsgordel - Sensor - Schokdemper - Snelheidsmeterkabel - Sportuitlaat - Starter - Besturing - Schuifdak - Opschorting - Sw jeuk - Distributieriem - Transmissie - Turbo oplader - Sluitring - Wiellager - Wielcilinder - Raamheffer - Raamafdichting - Ruitenwisser

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}