Onderdelen BMW Isetta

Het werd geproduceerd in het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Spanje, België en Argentinië. Het was een microcar met Italiaans ontwerp, ook bekend als een bubbelwagen. Het was de eerste in massa geproduceerde auto met een verbruik van slechts 3 liter per 100 km en zelfs het bestverkopende voertuig ter wereld. Het werd gelanceerd met verschillende namen en functies op verschillende markten. In Italië heette het Iso Isetta en werd het gelanceerd als een coupé, geproduceerd tussen 1953 en 1956. Het was met een motor van een motorfiets en was voor die tijd een grootse innovatie. In geval van een ongeluk kunnen de passagiers het voertuig via het schuifdak verlaten. De motor was een tweetakt split-single met 9.5 pk en 236cc. Het was eivormig met een topsnelheid van 75 km per uur. Zo werd Autocarro in Spanje gelanceerd. Het was ook beschikbaar in andere carrosserievarianten, met de achteras over de volle breedte. Het was ook erg populair in Italië, met een groter buisframe, vierwielaandrijving en handgeschakelde vierversnellingsbak met achteruit. Ongeveer 4 000 werden geproduceerd. VELAM Isetta werd gelanceerd in Frankrijk, met een iets andere nieuwe carrosseriestijl en dezelfde motor van de Isetta. Het stond bekend als yoghurtpot. Het had achtertransmissie, banden en motor. De drukknop voor het invoeren van het voertuig werd ook bijgewerkt en de locatie van de snelheidsmeter werd gewijzigd. Het werd geproduceerd tussen 1955 en 1958 als een raceauto, een eenmalige versie van Sport, Convertible, Standard en Luxury. In Argentinië werd het gelanceerd als De Carlo met een vernieuwde kijk. Ongeveer 1500 werden vervaardigd. Romi-Isetta werd in 1956 in Brazilië gelanceerd en het was de eerste auto gebouwd in Brazilië. Het werd gebruikt als basis om de industrie daar te ontwikkelen. Ze waren met dezelfde motoren tot 1959 toen het werd overgeschakeld naar de 300cc-motor van BMW. De productie eindigde in 1961. BMW Isetta werd geïntroduceerd in Duitsland met één cilinder, viertakt 247cc motor van een motorfiets met 13pk. Het was opnieuw met Italiaans design, maar met opnieuw ontworpen onderdelen, geproduceerd tussen 1955 en 1962. Het carter was gemaakt van gietijzer en de cilinderkop van aluminium. Het carter was vergroot en de motor-versnellingsbak was geluiddicht. Het kan worden bestuurd met een licentie voor een motorfiets. Ongeveer 160 000 werden geproduceerd in Duitsland. BMW Isetta in het Verenigd Koninkrijk, het was niet erg populair in het Verenigd Koninkrijk en in 1962 eindigde de productie. Het was rechtsgestuurd met Lucas elektrische en Dunlop-banden. De driewielige versie werd geïntroduceerd en was meer geliefd vanwege de lagere belastingen en de mogelijkheid om alleen met een motorrijbewijs te rijden.

Klassieke auto-onderdelen BMW Isetta:

  • Toebehoren BMW Isetta
  • Airconditioning BMW Isetta
  • Carrosserie BMW Isetta
  • Remmen BMW Isetta
  • Kabels BMW Isetta
  • Chassis BMW Isetta
  • BMW Isetta gekoeld
  • Elektrische BMW Isetta
  • Motor BMW Isetta
  • Uitlaten BMW Isetta
  • Exterieur BMW Isetta
  • Filters voor BMW Isetta
  • Versnellingsbak BMW Isetta
  • Verwarming van de BMW Isetta
  • Hydrauliek BMW Isetta
  • Interieur BMW Isetta
  • Verlichting van BMW Isetta
  • Relais BMW Isetta
  • Stuurdelen BMW Isetta
  • Opschorting BMW Isetta
  • Transmissie BMW Isetta

Producten / productgroepen

Versnellerkabel - Airconditioning - Luchtfilter - Dynamo - As - Riemen - Carrosserie - Bowdenkabel - Remklauw - Remschijf - Remtrommel - Remschoenen - Remschoenen - Remmen - Bumper - Kabels - Carburateur - Katalysator - Koppelingskabel - Koeling - Cilinderblok - Cilinderkop - Aandrijfas - Stofplaat - Elektrische ventilator - Elektrische delen - Motor - Motorsensor - Uitlaat - Uitlaatsysteem compleet - Buitenkant - Filter - Inpasdelen - Flexibele buis - Brandstoffilter - Ontgrendelkabel brandstofklep - Zekering Box - Pakking - Versnellingsbak - Versnellingspook - Rooster - Handremhendel - Handremkabel - Warmtewisselaar - Verwarming - Verwarmingskabel - Motorkabel - Hoorn - Wieldop - Hydraulische filter - Bobine - Ontstekingsschakelaar - Binnendelen - Interieur - Interieur Filter - Lamp - Slotdeur - Hoofdcilinder - Spiegel - Oliefilter - Olieonderdelen - Pedaal - Drukregelaar - Rubberen bevestiging - Veiligheidsgordel - Sensor - Schokdemper - Snelheidsmeterkabel - Sportuitlaat - Starter - Besturing - Schuifdak - Opschorting - Sw jeuk - Distributieriem - Transmissie - Turbo oplader - Sluitring - Wiellager - Wielcilinder - Raamheffer - Raamafdichting - Ruitenwisser

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}