Onderdelen Mercedes Benz Gullwing-300SL

Het werd geproduceerd tussen 1954 en 1963 als Grand Tourer en sportwagen. Het had vleugeldeuren en een handgeschakelde 4-versnellingsbak met twee 996cc-motoren. Het was met directe brandstofinjectie en werd in 1999 de sportwagen van de eeuw. SL staat voor superlicht. Ongeveer 80% werd geëxporteerd naar de VS. Het lichaam was hoofdzakelijk van staal, maar het kon ook met aluminium worden gekocht. De topsnelheid van het coupemodel was 260 km per uur en kon 130 liter in de tank passen, terwijl de Roadster slechts 100 kon monteren. Torsiestaaf-stabilisator, draagarmen en spiraalveren werden geïnstalleerd. In de coupé werden rembooster en trommelremmen geïnstalleerd. Het primaire kleurvoertuig was zilvergrijs. Het was met rechte zes motoren. Droge sump-smering werd ook toegevoegd. Het was met 215 pk en een sportversie van 240 pk die op dat moment de snelste auto werd. De meest gevraagde was met lederen interieur. Toen de verkoop van de Coupe begon te dalen in 1956, werd een Roadster gelanceerd. In 1958 werd een hardtop als optie vrijgegeven. In 1961 werden Dunlop-schijfremmen geüpgraded. Ongeveer 1850 Roadster en 1400 coupé werden geproduceerd, met de Roadster op de markt voor 7 en de coupe voor vier jaar. Ralph Lauren, Luigi Chinetti en Rob Walker bezaten zulke voertuigen. Tegenwoordig wordt de Gullwing beschouwd als een van de meest gewenste auto's, met aanbiedingen voor meer dan een miljoen dollar. Het was nummer 5 van alle tijden.

Een sportversie werd gemaakt tussen 1952 en 1953 en eindigde in de top 3 van Le Mans, Mille Miglia en Bern Sports Car Prize. Het was met W194-motor met 175 pk.

Klassieke auto-onderdelen en -onderdelen Mercedes Gullwing-300 SL:

  • Toebehoren Mercedes Gullwing-300SL
  • Air conditioning Mercedes Gullwing-300SL
  • Carrosserie Mercedes Gullwing-300SL
  • Remmen Mercedes Gullwing-300SL
  • Kabels Mercedes Gullwing-300SL
  • Chassis Mercedes Gullwing-300SL
  • Koeling Mercedes Gullwing-300SL
  • Elektrische Mercedes Gullwing-300SL
  • Motor Mercedes Gullwing-300SL
  • Uitlaten Mercedes Gullwing-300SL
  • Exterieur Mercedes Gullwing-300SL
  • Filters voor Mercedes Gullwing-300SL
  • Versnellingsbak Mercedes Gullwing-300SL
  • Verwarming Mercedes Gullwing-300SL
  • Hydrauliek Mercedes Gullwing-300SL
  • Interieur Mercedes Gullwing-300SL
  • Verlichting Mercedes Gullwing-300SL
  • Relais Mercedes Gullwing-300SL
  • Stuurdelen Mercedes Gullwing-300SL
  • Vering Mercedes Gullwing-300SL
  • Transmissie Mercedes Gullwing-300SL

Producten / productgroepen

Versnellerkabel - Airconditioning - Luchtfilter - Dynamo - As - Riemen - Carrosserie - Bowdenkabel - Remklauw - Remschijf - Remtrommel - Remschoenen - Remschoenen - Remmen - Bumper - Kabels - Carburateur - Katalysator - Koppelingskabel - Koeling - Cilinderblok - Cilinderkop - Aandrijfas - Stofplaat - Elektrische ventilator - Elektrische delen - Motor - Motorsensor - Uitlaat - Uitlaatsysteem compleet - Buitenkant - Filter - Inpasdelen - Flexibele buis - Brandstoffilter - Ontgrendelkabel brandstofklep - Zekering Box - Pakking - Versnellingsbak - Versnellingspook - Rooster - Handremhendel - Handremkabel - Warmtewisselaar - Verwarming - Verwarmingskabel - Motorkabel - Hoorn - Wieldop - Hydraulische filter - Bobine - Ontstekingsschakelaar - Binnendelen - Interieur - Interieur Filter - Lamp - Slotdeur - Hoofdcilinder - Spiegel - Oliefilter - Olieonderdelen - Pedaal - Drukregelaar - Rubberen bevestiging - Veiligheidsgordel - Sensor - Schokdemper - Snelheidsmeterkabel - Sportuitlaat - Starter - Besturing - Schuifdak - Opschorting - Sw jeuk - Distributieriem - Transmissie - Turbo oplader - Sluitring - Wiellager - Wielcilinder - Raamheffer - Raamafdichting - Ruitenwisser

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}